På talet..

I torsdags pratade jag med min mentor angående balen:) Att slänga ut 1000lappar för en klänning som ska användas i fyra timmar är helt fel tyckte hon. Att hitta en klänningen som går till knäna och som ska vara snygg är helt omöljigt... Fanny blire ju om man ska hitta någon sådan:) Så jag kör vad jag tycker är snyggt och vad jag tycker passar mig...  Vafan ska jag annars gå för om jag inte trivs i de jag bär och att jag inte  få ha på mig vad jag vill på en kväll som jag har betalat 500kr på :S sen har jag hört massor som inte kört med knälängd... så nu ska jag faktiskt börja leta en kort klänning istället för en lång:) långa klänningar finns de ju fan inte på någonstarns, Asos har inga snygga heller för den delen.. Så nu är mitt balproblem löst:)

Jobbat idag efter skolan, kom hem runt sju.. tog en liten prommis...  JAG VILL HA MAT.. fan vad jag saknar mat.... Men har sån jävla energi på kvällarna av detta pulver så jag sover knappt.. inte bra när man tar in så lite kalorier.. Imorgon,söndag och måndag blire jobb sedan är jag ledig till nästa söndag=) det ska bli skönt faktiskt. Så mycket i skolan nu så jag hinner inte med mig känns det som så därför ska ledigheten gå till skolarbete=)  Så¨jag kan efter  det kanske jobba mer om jag blir erbjuden=) Nej nu ska jag kika på aftonbladet och sedan sussa... ska upp sju imorgon... Sista april idag också, nyttig var jag.. med prommis å allt... skönt att man har ändrat lite på livsstilen.. mår faktiskt bättre av det=) Men har också karln där nere så de är väl därför ja inte orkar gö något heller, vill ju bara va med honom mest av allt.. Men snart så :) Helt underbart...

Goood natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0