redan 6 april???

Jaha.. fan vad fort det går... UNDERBART!! snart är studentresan kommen, och jag får äntligen träffa veli.. haha nästa vecka har han en överraskning åt med... väldigt underbart kommer de bli.....perfekt

Igår vad jag egentligen ledig men fick jobba ändå:) Roligt roligt. Idag är jag ledig och ska in till stan för o fixa lite saker..Sedan ska jag hem och gosa med mina hundar hela dagen, ta en lång prommis med dem. Imorgon börjar min 5 dagars arbetsvecka=) funny!! Nej nu måste jag sticka.. åååå ja måste fan börja banta också men maten har tagit över mig igen. fan ja som höll mig i 3 veckor, nu har allt fett kommit tillbaka... inge öl eller drickande förrens i maj då man börjar riktigt festa till studenten.. kan inte komma som en korv på både bal o student... bey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0