ska ta en kik på den bikinin cet..

Helt underbart... Är förjävla slut i hela kroppen.. känns som om jag har tränat i en veckas tid... itne mitt fallllllllllllll.. oo imrogon blire jobb 10-18.15 också:) Men de är roligt o bra.... Ska försöka få tag i bilden på lägenheten jag o cet kommer bo i under våran tid i turkiet.. helt underbart att bo i lägenhet som har ppooolllll utan för:D de är förfan som ett hotell.. helt gratis ... helt underbartr... ne nu ska jag lägga i några slingor i håret o sedan sätta i håret på syrran... hahahah ida min lilla syster har satt i massa olika slingor i sitt hår, gröna,rosa och ljusblåa... hahahai nteo k.... ne de var sngygt faktiskt.. the emo på henne.. underbart... nu ska jag dra en stick hörs ... hey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0