StyayyyyayayY?!?!? i want you toooo stayyyyeeh...

â
Underbart tecken


Linn den snällaste kom å hämtade mig idag in the statd.... Försov mig rejält... ställde klockan på tok för fel.... inte mitt fall... Idiot busschaffören stängde igen dörren på min fot???? HUR NORMALT ÄR DET TÄNKTE JAG DÅ???!?!? fan de gjorde skit ont.  Sen vare katt.... tävling på skolan, 1 poäng från att vinna.. Inte acceptabelt. Ur miljöaspekten....

Matte 2 timmar.. Gjorde två tal.. Helt underbart.. Hahha.. fyfan vad dåligt... Läxa på 20 sidor där... Vilket jävla BULLSHIT... Kom nyss hem, ska göra klart handeln som jag inte fixade igår... Sedan blire såsa o kika om nya gossip har kommit ut.. Efter det blir det en promenad i eftermiddagssolen.. Nu ska jag dra en sväng runt datan och ett danssteg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0