Två balklänningar på oasos

Här är två klänningar som jag funderar på... Men dom är från oasos och jag har skit besvär med storlek osv där.. behöver hjälp av er som har beställt därifrån så kommentera gärna... sen får ni också kommentera vilken som är snyggast.. jag tycker den svarta var snygg för att de var ärm.. inte så vanligt på balen och ja vill inte vara vanlig heller.. sen tycker jag också den svarta är snygg för de är puffärm:D kommentera gärna!!



De slutar väl att de är någon katt som redan ska ha dessa två på balen

Kommentarer
Postat av: jonna

jag tycker också den svarta var snyggast, axlarna var super snygg!

2010-04-14 @ 15:21:38
URL: http://xjna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0