Ohh

Haha var bara tvungen o gö samma sak som erica och carro å skicka ett sms till 118800.....svaret stämde inte alls, rosa hatar jag o pizza.... o the jonas brothers.. Jaha vilka är de? carros o erica stämde iaf lite in

"Emma är en vild ung dam som älskar allt i livet, framför allt sånt som är rosa! Allt som är rosa är bra helt enkelt, om hon hade fått välja så skulle hela världen varit rosa. The Jonas Brothers är förövrigt så Söta och sexiga att hon får ståpäls varje gång deras namn nämns. Annars gillar hon att äta pizza och sjunga kareoke med sig själv.Hennes förebilder är kisse och carolina gynning!"


Turkiet 30 augusti.. Kommer bli underbart att åka med Emmsan! Gud vad jag veli feyzi å emma ska ut på utflykter runt om i landet:D längtar ihjäl mig snart o roligt o träffa alla kära igen=)

Imorgon blire timråland med mina godbitar.. Kommer bli fantastiskt roligt, måste sova så man är på topp imorron!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0