gelmessen gelme

Hej hopp! Nyss skjutsat in syster till jobbet..Jaha. Det var alltså snöstorm. Vad jätte bra....Sen på vägen hem så hamnade jag efter en plogbil så de blev 40 från birsta till b-forsen..Jätte roligt hahhha också idioterna som la sig i omkörningsfältet och trodde dom kunde köra om, vilka jävla idioter det finns. Sen så kommer jag på påfarten från birsta nee då ligger alla i dubbelfiler o inte fan kommer jag ut, hur fan kan man vara så jävla dum i huvudet?????????????? de är väl ba o ligga 40 tills plogbilen försvinner de då lägger sig idioter i omkärningsfältet så bilar kan inte veja för dom som kommer på påfarten.. Detta förstörde min morgon..

Snart snart börja fixa katt håret som är lite slitet.. Körde en sling igår.. Orange???? jaa.....Ska gö igen om någon vecka lr så för annars drar hela håret iväg igen som förr i tiden..Jobbar 13-18 idag=) Lär ju kanske vara mkt folk men kanske inte pga vädret.. Ska hem til syrran efter jobbet å=) Nej nu måste jag dra en stick.- höörshh

Veli Alkis<3 lite alkolist.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0