I cant to this anymore.

Igår kväll blev en sen kväll, var inte hemma förrens fyra så nu har jag sovit 5 timmar. Inte alls bra för mig som måste sova 11 timmar. Nu ska jag iallafall väg och jobba 10-17:) Sen sticker jag imorgon:D tåget till arlanda går 5 på morgen,jätte bra.....Sen så går planet från stockholm 12.25.....Framme just 5 i Istanbul och där väntar min största rädsla....Den flygplatsen är tydligen HUGE!!! skit stor.. hur ska jag kunna hitta där?????? däcken....lezzast....De kommer ba krylla folk dessutom... MEn de ska gå.. iallafall när jag har hittat dit då äre bara att vänta tills 7 för då går mitt andra plan till antalya där veli väntar go gubben:) Och därefter blir det en färd på ungefär 2 timmar till alanya.. Jag kommer vara ganska så död imorgon kväll, kommer nog ba bli en lugn kväll då kan jag anta.. Sexi nu sticker jag:D ja är så jävla glad:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0