Naudle?????????????????????Allahh allah

Åh. Jag vill bara sticka härifrån faktiskt, för mycket skit och förflutet här i Timrå.. Hatar faktiskt detta ställe....too muchhh bullshit tyvärrr--------------Men vad ska man göra då man inte är miljonär? ????? inte mitt fall


Håller iallafall på å ladda upp bilder o videos sen turkiet på facan nu.. Tid det tar  alltså. Helt otroligt. Ska väl ringa veli snart å=) När tiden e inne på min festkväll. Jobbet gick bra idag iallfall... Igår blev de en skit bra film med syster i stan=) Imorgon blir det tyvärr vårdcentralen om jag får  tid, därefter skolan och sedan jobb=) så imorgon blir jag bortt hela dagen. Nu tänkte jag rada upp hur mitt liv kommer se framtiden

Träna och sluta med fast food.....

Färga håret ljusare inför sommaren...inte för ljust bara men man vet ju aldrig när man är igång

Skolan och jobbet är det som är viktigaste

Studenttiderna börjar komma igång

Turkiet resa med min bästa resekamrat...

Detta är mitt liv framöver.. Allt annat skiter jag faktiskt i:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0