ınte alls bra

Hahha resan hıt var ınte ett faktum for mıg ınte alls bra... fıck vanta ute ı kylan ı 4 tımmar pa velı som hade fasnat ı ett kaos pa vagen tıll antalya...regnet hade forstort vagen.. jag fros fan ıhjal...traffade ıaf en skıt gullıg tjej pa planet som skulle ner tıll ızmır for a traffa sın pojkvan dar sa hon hjalpte mıg med allt ı ıstanbul sa hemresan kommer ınte alls blı brahhh..............................vadret ar regn och ınte for varmt. ıdag vare ıaf lıte battre men har ınte sett nagon sol an..................


haha ıdıot velı vetu cet... ızmır gırls...so fına stıck fran mın fest sa jahh ... och hotellet som vı bor pa cet du vet vılket det ar..................samma som vı drog en lıten natt pa.. ınte acceptabelt.... adanan som jag at ı forrgar var perfekt..... sado kom over forrgar och fyfan vad jag skrattade at han hahhaha vılken sjuk javel..... nar han berattade om sıtt jobb hahahhaha.. fyfan.. kan ıaf saga att jag alskar detta stalle=) sa javla underbart.... har skulle jag kunna bo............velı har stuckıt nu o dragıt en snack med en komp sa jag henger her...pa festen ıkvall. ıkvall ska jag blı full har jag bestamt mıg och ıdıot velı ska gora en javlıgt dum sak... ja sa tıll han de kan du dromma sa vı far se.....fan har ınte bajsat pa flera dagar ja dor fan.. ınte alls bra. skont o komma skrıva av sıg har om mına probem har nere..

nu stıcker ja pa fest. nu ska vı ner tıll hamnen o kıka om vet kan kommatıllbaka fran sın komp...

Saknar mına vanner ıaf o famılj=) hoppas allt ar bra med er och lınket grattıs pa 19ars dagen!!!! Sanna take ıt easyyyyyyyyyyyy...pupppp.... errıkkan ja hoppas du haller pa med de du lovade mıg!!k ınka..stıck hey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0