skit arlse

Fan vad less jag är nu alltså.....skulle gå på toan.inväntar kisset..........hade mobilen i bh........ rätt var det är så dyker den ner i toan.. jag får gräva upp den.. ålker tillbaka ner i avloppet... 1 min minst får jag gräva efter den.......den är död nu .. måttligt less på livet.. fan också...











Upppdateeeeeeeeerhahaha... tog bort den där konstiga texten jag skrev med ett trött ög....skriver en lite kortare...Hur kan man vara så omogen? eller så raderar jag denna också.. nej den får stå kvar sen sticker jag!!!


Sov hos cet inat...pappa ringde 11.. då var jag inte på det klara.....undan under det klara......mobilen is fucking working and itssssssssskkkkkk kukigt bra:D nu ska jag jazza lite för att senare ikväll blir det kina.. eller klockan tre. Sen skulle tydligen hela  timrå till turkiet på student fick jag veta igår av perket.. underbart... cet o ja kanske drar senare........nå veckor efter för de måste komma ut 2 veckor först.. o de ksulle dessutom vara skönare tror jag:)

Kommentarer
Postat av: zz (cc) top

motherfucking fucker.....

2010-02-06 @ 11:15:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0