Underbart

Turkiet var helt jäkla underbart=) Nästa gång blir i Juni...Om ja inte får ihop slantar och kan åka tidigare.. Saknar veli enormt mycket.. Har aldrig haft så underbara 16 dagar som dessa.Sado var dessutom den sjukaste och roligaste människan jag träffat.. Haha nu när man fick lära känna han lite bättre..VIlken dåre. Idag var första dagen tillbaks på gina..Träffa alla mysiga tjejer var mkt bra:D  Fick med mig jeans hem osv... Dom kommer lätt bli förstora efter någon vecka. Snacka om små i storleken------Fick köpa 30 :S normala fall har jag 27-28......................................eller får på med ett par 27or men då hänger min mage över som en liten korv... Nu sitter jag med slingor i håret och mår dåligt.. Saknar veli!!!!! fyfan ingen förstår.l.........Längtar till de blir resa nu till sommarn också ska jag å cet bo i velis lägenhet:D hoppas den ligger i damlatas... de e besta stellet.....



Falska-.........Hur orkar jag med det egentligen? ne ska sluta med energinn! på det



Nu sticker jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0