youoouoyououoouoyouyouooooyouooyoyoyuooiooannnd you.

Fan alltså. Gjorde klart historian idag. Skönt med en sak borta iallfall, ska göra klar svenskan nu som är några veckor gammal. Matten blir till helgen o plugga till sedan i utlandet om de blir av annars får jag jobba som en tok på 7 dagar när jag kommer hem. Måste leta efter mode för 30 år sedan också, men de kan jag gott göra på ett internetcafe där nere eller så gör jag det på söndag innan jag åker:) Nu laddar jag ipoden så den är laddad till fullt.. Har börjat tvätta lite saker så dom är klar och fixat koden på resväskan.. Måste på apoteket o fixa lite saker där också inför resan. Nej nu måste jag faktiskt göra klart inlämmmmmningen så den försvinner ur min syn.. Sedan ska ja sola :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0