allt klart förutom en sak..

Nu är allt inhandlat, tro aldrig jag har handlat så mycket kläder i hela mitt liv.. och vad fan gör jag det för? dessa pengar hade jag hellre spenderat där nere i turkiet.. men men dum i huvudet är man... Kan inte förstå att det är en vecka kvar bara, sjukt, denna vecka har verkligen flygit fram.. Jobb lördag å söndag blire... sedan nästa vecka äre studenten:D


Det var min sista  praktikdag idag, åååå jag grinade för att tjejerna hade köpt världens finaste blommbukett.. tro fan aldrig jag har sett någon så fin, sen fick jag 4 st cocktail glas också:D skit fina.. nu ska jag äta sedan blire prommis o prata med älsklingen på msn, börjar nio imrogon sedan blire all in på mahmuts o sibels inflyttningsferre.

Kommentarer
Postat av: Mahmut

Vem bjöd dig?

2010-06-04 @ 20:49:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0