tyget

Hämtade för en timme ut min ena balklänning, tkr om den skit mkt men också säger mamma: men tyget var ju så konstigt... jo, de varj u de.. också ären typ inte vit som den var på bilden utan.. ja hur ska jag förklara. tyget är typ som lakantyg nästan, men jag gillade den ändå.. ska prova den andra imorgon också får jag se vilken jag väljer, men den här var ju trasig där man stoppar i bandet.. men mamma skulle fixa de iaf ja ska lämna tillbaka den, kanske behåller båda ändå för dom var ju så¨fina faktiskt... får se hur jag gör med allt, ska bli roligt o se den andra imorgon.. nu ska jag snart duscha.... var ute på en prommis förut med carrå,tog en liten planering inför resan.. underbart...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0