Aldrig varit så här sliten i hela mitt liv

Är så himla sjukt trött, har jobbat 9-18.15 idag.. men det kan ju bero på att jag inte somnade före klockan 1 igår kväll... dödens trötthet kommer över mig. Jobbet var roligt, äntligen lite fart!! Mycket folk=)

Imorgon äre jobb igen så jag ska ba vila idag för jag är så himla slut.. Hoppas du fåre roligt ikväll linnkayy;)) sup åt mig å..

Slutet av den har månaden bestämmer jag mig.. När schemat är klart så återstår de o se om jag har något att vara kvar för annars flyttar jag ner till älsklingen, blev ju lite knas så vet inte om jag har råd med lägenhet o så för att få ta hem veli så då åker jag ner dit ett tag annars, kommer ju ändå inte att bli ensam för majjsan, "maliN" haha finns ju där:) Också sado såklart, sedan kan jag då äntligen få koppla av och ha ett "riktigt" liv med veli, utan stress pga hans jobb och sena nätter. DÅ kan vi istället bara va och leva=) Jag ska gå på stranden på dagen o mysa på och inte behöva känna stress eller orohet.. Det skulle vara underbart faktiskt.

Vi får allt se vart mitt liv tar vägen. Nu ska jag väl kika vad som erbjuds på tven och sedan sussa, men Veli kommer väl på msn om ett tag också..

Älskar att vi har så kung musik på jobbet!!!!

Middag med birsta city huset i våras tror jag?? Åldemo du är bra poppis du;)

Kommentarer
Postat av: Malin B

Ar det mig du kallar Majsan? :p hehe.

KOM HIT!!! Miss you sweetie <3

2010-11-21 @ 16:43:05
URL: http://bumsi89.blogg.se/
Postat av: Malin B

Ar det mig du kallar Majsan? hehe :p

KOM HIT!! Miss you sweetie <3

2010-11-21 @ 16:44:54
URL: http://bumsi89.blogg.se/
Postat av: Sandra aka Mumin

hahahaaa... LIVRÄDD för dom bilderna!!! ;)

2010-11-22 @ 12:27:26
URL: http://aldemo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0