Fula jävla plattansikte..

Nu tyckte du säkert att de va jätte bra att jag skrev din nyfikna jävel.. alltså, fan kan du bara sticka här ifrån o ge fan i mitt liv??? du har aldrig känt mig och jag har aldrig gillat dig så lägg ner för fan!! stick härifrån...


Fick höra lite saker idag, hoppas det löser sig ändå trots allt som har hänt så bryr man sig ändå.. Hoppas verkligen att inte detta svin drar ner dig i skiten för dig tål jag fan inte..


turkiet va besstt... hahaha sado med hitler möööhhshshen.. de vare roligaste jag sett på länge .. haha också när veli skulle laga fisk... de va bra... haha körde en liten dans med fiskhuvuderna.. kort kommer att komma... också när veli skulle städa,, på alla fyra.. också jag " du missade där, å där åå.. " haha de var roligt.. Sen va jag nog fullast på hamen sista kvällen å söt yunus betalade min taxi!! men han fick en tröja av mig å som inte var veli style.. utan yunuss... haha. Sen fick vi se yunus skit fina lägenhet också.. där ska vi bo nästa år.. paradiset var de iaf.. skit fint...  Nee nu ska jag invänta paradisee hotellll.. o skratt alitt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0