Jobbet

Jobbet var mysigt och lugnt idag.. Har aldrig varit med om så lite folk på birsta city.. Antar att ingen vill ge sig ut i dessa snöoplogade vägar.. Helt otroligt, bilen bara drog åt alla håll..Var LIVRÄDD som åldemo skulle ha sagt..

Nyss pratat på msn i över 2 timmar med älsklingen.. Vilken sötnöt.. Imorgon ska jag ringa om lägenhet..Snälla ge mig en lägenhet, trodde aldrig jag skulle be om detta men Veli kommer ju snart och jag vill att vi ska kunna ha en mysig lya tillsammans. Fantastiskt.. Men nu ska jag se paradise och greys!! Längtar tills nya gossip nästa vecka!

Ska försöka ta en outfit bild imorgon också med sponsror kläderna som vi fick idag från jobbet:D


ombyte är bra men kanske inte så där överdrivet att skifta?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0