Planering

Idag blir det jobb 16-20.15... Fick komma in en timme tidigare och det är jag glad för eftersom det är så enormt lite  tider i november.. 

Planering:
Fixa en tandläkartid innan betalningen finns där
Promenad med Linnky imorgon
Vara hos mormor nu i två dagar, är ju ledig tills söndag! Skönt
Leta lägenhet..
Fixa papper till veli som ska skickas ner för visumet så han kan åka till ankara.
Mysa med mammsen imorgon kanske om man är ledig?

Detta måste fixas och göras nu när jag är ledig, är trött på att bara ligga och jäsa hemma.. Måste göra något med livet istället för att grina varanan minut för att jag inte är med veli.. Så sjukt jobbigt är det här så det finns inte på kartan.. Hatar dessutom pengar, gö mig till miljonär?? Skulle aldrig klaga på något då! Får väl köpa en triss idag och hoppas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0