SÅ JÄVLA DÅLIGT

Är så jävla irriterad och förbannad så måste berätta om denna händelse.

Igår så var min kära broder på studentfest på oskar, han och en polare sitter i baren.. Simon råkade av misstag spilla ut sin kompis drink(vem fan gör inte de?????? de klarar vem som helst av till och med en nykter person, simon var inte ens packad vid detta tillfälle).. Bartendern blir tokig och skriker till simon: fan är du helt jävla dum i huvudet och kliver ur baren och rycker tag i honom... Simon säger : men gud, de är min kompis drink, jag ska köpa han en ny och ge mig en trasa så kan jag torka upp det. Han får en trasa sedan är det inge mer med det.. Nu kommer det värsta av allt...

Simon bestämmer sig för att gå ut för att ta ut pengar så han kan köpa en ny drink, han kommer tillbaka och ska gå in... då säger vakterna: VA FAN HÅLLER  DU PÅ MED???? du kommer fan inte in här elle.. du har gjort 3 misstag.. simon ba: men nu måste ni liksom ha tagit fel person jag har inte gjort något.. vakten fortsätter o säger glöm det.

Simon försöker att komma in för att hämta sin jacka och meddela sin kompis, vakten ser detta och drar tag i simon och slänger runt honom som en jävla leksak och trycker upp han mot väggen och ringer polisen.. därefter fyllecell.. Simon frågar i bilen polisen vad i helvete han har gjort för jävla fel???? inte ett jävla svar för att de har dom inget att komma med för han har inte gjort ett skit, spillt ut ett jävla glas som 1000000 andra människor gör...


HUR JÄVLA SJUKT ÄR INTE DETTA???+ DE ÄR FÖR DE FÖRSTA MISSHANDEL SEDAN ATT SIMON INTE HADE GJORT ETT JÄVLA SKIT OCH VAKTERNA STÅR OCH HITTAR PÅ MASSA JÄVLA SKIT SOM HAN INTE HA GJORT SEDAN SLÄNGER RUNT HAN SOM EN LEKSAK RUNT FLERA 100 PERSONER SOM STÅR I KÖ OCH SEDAN SKICKA HAN TILL FYLLE CELL SÅ ATT HANS KOMPISAR ÄR SÅ JÄVLA OROLIG SÅ DOM RINGER HELA JÄVLA FAMILJEN O GÖR OSS PANIKSLAGEN ATT SIMONS MOBIL ÄR BORTA OCH ATT INGEN VET VART HAN ÄR..

är detta normal???? detta var de sjukaste ja varit med om, simon är idag alldels röd runt ögat och skit ont i benet... vad i helvete tror vakterna att de är för några? helt utan jävla anledning trycka ner en person så här dessutom kränkning.. Jag sa till simon att anmäla detta direkt för så här får de fan inte vara, och kan jag fan kontaka de på oskars så kommer jag fan gö de också för detta är helt sjukt.. Dessutom fick han dela fyllecell med en kille, fick se på när de båda kissade på golvet och sedan sova i det rummet, hur jävla sjukt är de? svinkallt var det också så de både kunde inte ens sova. Jag trodde man åkte in i fyllecell för att man var så jävla full och inte kunde bete sig och inte för att man spiller ut en glas av misstag? SÅ JÄVLA SJUKT

Dessutom, vilka jävla underbara kompisar simon har.. Jag har också jätte bra kompisar men man vet ju själv hur man är om tex jag skulle försvinna då tänker man ju om mig jamen hon stack hem liksom för full men simons kompisar ringde runt till hela våran familj och sa att han var borta, killar dessutom.. så jävla gulliga kompisar!!! helt otroligt...


Blir så upprörd så kan inte ens skriva om detta..


Dagen med jobb har iallafall varit bra, imorron fick jag saras pass så ska jobba 9-18.15.. bra där med pengar.. kommer vara trött för har varit vaken för tok förlänge idag, syrran hade ju fest så hela jobbet o alla var där.. önskade att jag kunde följa med ut men tyvärr så kan jag inte pga vissa saker och idag har jag varit jätte ledsen pga detta.. mår verkligen psysk dåligt.. men detta var inte rätt tidpunkt i livet och idag tror jag var den jobbigaste gången, sedan på måndag blire smärtigaste gången... smärtigaste?? mitt egna ord.. Hahha också när jag skulle parkera idag hemma... jag vettu.. sämsta parkerar människan... fick ringa matilda o be hon hjälpa mig att parkera om, hade parkerat så jävla nära en bil så jag kom inte ens ut:S iallafall jag.. matilda gick de galant för... amatören jag............

nej nu måste jag läsa ett papper och sedan sova..

Kommentarer
Postat av: Malin B

Skamtar du med mig!!?? Vad fan var det för folk? Dom som jobbar, ska inte dom ha ett "visst ansvar" för kunderna och hjalpa dom istallet för att trycka ner dom sa dar!? Verkligen helt sjukt! Jag hoppas han anmaler detta och att han hör av sig till tidnigen eller natt sa detta kommer ut! Hoppas han far ersattning ocksa! ;)



Hoppas det gar bra för dig gumman, bara ring om du behöver prata! Puss o kram till dig ;)

2010-11-28 @ 10:29:50
URL: http://bumsi89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0