Skit håla?

Fan också, nu äre jävla skit bayram nere i turkiet och det är röda dagar i en veckas tid och då går papper ut... Dessa visum papper gäller bara i 3 månader och dum som vi var så skrev vi datum, så nu måste jag skicka om allt och yttligare 3 papper. Men det kanske är lika bra ändå. Inte denna vecka men nästa åker Veli ner till ankara, en vecka senare får vi besked så i slutet av november får vi veta och jag hoppas verkligen!!! Det skulle vara så himla otroligt att ta hem honom hit, fan vad roligt det skulle vara!!

Haha jag syster sibel veli och mahmut.. vilka stjärnor med parmiddag och grejer.. Också bulent så klart i ett hörn!!! CANT WAIT:D

Kommentarer
Postat av: Malin B

Vi da? Vi vill ocksa vara med pa parmiddag.. iallafall jag vill umgas md dig gumman ;)

Puss

2010-11-15 @ 21:24:01
URL: http://bumsi89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0