14

Idag är den dagen för några år sedan då man hade sin roligaste fylla någonsin på fagga fältet.. Idag får man vara 14 igen och supa sig full som en idiot och bete sig onormalt.. Hade det inte varit så att jag fick jobba längre idag och inte jobbat imorgon så hade jag nog gått all in idag...  Det hade varit underbart roligt, men å andra sidan.. Måste tänka ekonomiskt.. Lägenhet och utlandsresa.. Det är mycket pengar det. Så jag blir nykter tills jag åker.. Hade jävligt gärna velat haft en inflyttningsfest .. Det hade varit jävligt roligt, men man får väl ta någon förfest om man är ledig under gatufesten känner jag ;). I alla fall så... fick jobba 12-18.15 idag istället för 12-15.. de var ju helt underbart, hela 700 kr mer..!!! de tackar man inte nej till .


Sedan efter jobbet åkte jag till pappsen och packade ihop lite saker.. Lite kvar nu bara, hittade massa gamla kläder som jag kanske tänkte att dessa kan jag få användig av??? elle??? jo men något av det duger nog... Min söta mamma har packat ihop alla mina saker hemma hos henne, helt underbart snällt så då slipper jag de, imorgon ska jag måla sänggaveln vit och sedan så ska jag åka till mormor och packa, för på måndag blir det tidig uppstigning.... Har inte ens sett lägenheten än.. Får panik, är så jäkla nyfiken.. Helt ny renoverad.. Tror den kommer vara king.

Jag o Veli bestämde igår att om han nu får visum så ska vi skaffa katt.. Jag hade velat skaffat redan nu men han ville vara med och bestämma hur denna lilla sak ska se ut.. Jag vill ha långhårig iallafall, findus... hahah när veli skulle uttala det igår..... jätte bra utalande.. elle???

Fan va mycket jag har skrivit, nej nu måste ja lägga mig i soffan, har så jävla ont i ryggen.. Blir nog några dagars uppehåll nu när jag ska flytta å greja... Och nu kommer jag äntligen kunna se älskligen i webcamen!!! tror de är nästan tre veckor sedan sist, har bara setts 1 gång sen han åkte hem och de är 1 månad sen:((:(:( sad face..

HEJDÅ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0