3 glassar twister tack.

Idag...igår... Igår var det en rolig födelsedagsfest hos Matilda, synd att man alltid ska glömma kameran.. Utgång på det.....Fick en drink av söt bulent.. snällare människa finns inte... Sen ..... har vi hittat en.. mini av någon... en likadan person så att säga. Upprörd. Idag har vi ätit.. 3 glassar.. Ni borde prova glass, det är jätte bra mot bakfyllan.. JAG LOVAR!!.. Nu på torsdag ska jag boka resa. roligt.. Nu ska jag vänta på att älskling ska ringa mig så de blir en liten pratstund.. Men är fortfarande irriterad som fan på honom..... Man ska måste vara mamma snart. Säga till om allt som ska göras, annars händer inte ett skit... Fan också..

Ne men .. ne.. faktiskt så hade jag inte så mycket mer att säga. Imorgon om solen finns, så ska vi sola!!!och bli bruna... Också blir det en god lunch. Nu ska jag lägga mig i sängen.. Magen mår så oerhört dåligt dagen efter... alkoholen... Också nu känner jag såhär, jag kan inte dricka sprit, blir för full ... Jag kan inte dricka cider, (förutom bright) för att magen blir uppsvullen, drack öl igår... höll fan på att spy.. Jag kan verkligen inte dricka vin för att jag har kräks för mycket.. Vad fan ska jag kunna dricka för att bli full???? Ska man måsta utbilda sig till bartender så man kan göra några drinkar istället.. Men de känns ju de å, lite överdriver... Fläka upp fullt med ingredienser på förfesten så att halva förfesten går åt att göra drinkar.. Ne du tack så mycket.. vad fan ska jag göra?????

Det är sådan jävla storm här i b-forsen så nu flög badtunnan över till grannen.. Orkar inte hämta den nu, får ta det imorgon.. Den är ju lite tung.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0