Big brother

Big brother är 1 och en halv timme på söndag varav 1 timmes paus... Helt otroligt, äntligen åkte vanessa ut iaf.. tål inte människan!!!.... Inte sonia heller för den delen, älskar katharina och gurkish!

Fan, jag vill ha nästa lön(U) länge kvar, men fan vad jag ska shoppa sommarkläder till turkiet då, shorts och kjolar och klänningar.. Sola solarium innan jag åker ska också göra så man slipper bränna sig, sedan ska jag ligga dagarna långa på beachen.. Tur att Sado är beachboy iår så då kan han ta hand om mig... Hoppas för i helevte på gratis solstol då.. JÄMT... De ska jag fan ha, har varit där så mycket på aladdin beach så de räcker å blir över.

Helt slut i kroppen, imorron ska jag sova ut!! nu ska jag fortsätta se skiten på tv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0