Det fick bli ett inlägg ändårå.

Här är jag igen.. Sov till halv 12 idag, så himla skönt.. Första gången på några dagar då jag vaknar upp utan huvudvärk. Underbart! Har hunnit med mycket idag faktiskt, promenad, städat mormors lägenhet och nu ska jag sitta i solen en stund innan jobbet. Såg att mer bikinis har anlänt på ginas hemsida.. Jag som ville så gärna ha en rosa och de har vi fått in:D helt underbart. Kommer en bild på den här nedan.. Har iallafall beställt från hm i förrgår.. Första gången jag beställer från deras hemsida.. haha vågar aldrig för jag är så rädd att jag ska bli missnöjd.. Men beställde i alla fall ett par svarta badtrosor, skor och ett litet vitt mönstrat linne som endast kostade 40 kr.. helt underbart att det var nersatt.. Nej nu ska jag rusa ut i solen en halvtimme innan duschen!


Men ska nog byta till ljusbruna skor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0