Det går bra nu!


Inflyttning i lägenhet andra maj, utlandsresa ska bokas imorgon.. Fick dock veta att sado ska till armen... vem ska jag då hänga med på dagtid vid standen:/ de var tråkiga nyheter.. Jag som älskade att vara på aladdin beach.. Äh, får ta med mig velis lillebror och lillasyster till stranden istället dock måste jag bättre på min turkiska.. Har en månad på mig!! haha. Skickat iväg papper till veli också så nu är det klart.. Känns som om jag håller på att börja mitt nya liv nu.. Känns helt underbart, och snart förhoppningsvis kommer gubben också.. men ska inte  hoppas för mycket för då får man väl ett nej..

Men iallafall, maj månad blir en snål månad eftersom man bor själv nu.. de går inte att hålla på att dricka osv, pga mina mobilräkningar är ganska såå höga.. 100 kr om dagen.. Helt slut, de måste jag också dra in på om min resa i juni ska kunna bli lyckad..

Ska  ge tillbaka mormor bilen också så jag kan börja åka buss, de är mkt billigare.. Så de är lika bra de å. Jaha skulle berätta något mer också men det glömde jag totalt bort.  Kan inte vänta snart längre, saknar alanya så mycket.. fan har inte varit där sen i dec.. det är väldigt lång tid.. har aldrig haft sådant långt uppehåll förut.. Men men.. Nej nu ska jag se min bästa favorit serie som de börjat visa på tven igen. OC!!!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0