!

Har nog fått magsjuka, sket på mig förut.. ahhaha fyfan alltså. Men har mått skit hela dagen idag!!! varit ute i tynderö me njag mådde så jävla dåligt så de blev inte mycke sol sedan blåste det så mkt också...


Åhh.. jag vill ha hit veli nu.. så vi kan börja planera vårt framtida liv.. Med lägenhet och allt, och att emma o feyzi ska komma hit och spendera helg men oss eftersom de inte blev av i vintras.. Jag vill nu nu nu !!! Men först sommar och min semester där med gubben, så de blir endast sol och lugna puckar på aladdin beach! Känner att jag inte behöver något annat. Hälsa på lite folk o så också då kanske. Nu måste jag sova. är helt slut i kroppen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0