Känner lite den va???

Har fullt upp med livet vettu... Blir jobb tis, tors, fre, och lördag.. Sedan tror jag söndag också!! helt underbart liv känner jag??? Skrattade som fan idag åt ett litet motorstopp.. hahahah .. gasa lite mer... bara lite.

Och nästa vecka blir det inflyttning på tisdag!!! Finally ska man kunna bli lite vuxen känner jag??elle+?? Jaha.. Vad ville jag berätta mer?? Allt är bokat och klart iallafall, de hade sänkt min resa med 400 kr.. helt underbart de å. Nej nu ska jag se en film och sedan BBB:.. och sedan operera brösten sen.. blir de sängen!!!!!!!!!!!!!! imorgon ska de bli skit väder, underbart känner jag.. Skulle ju ut till maht stuga imorgon men då kom jobbet. Kanske drar ut på kvällskvisten.. Och imorgon ska jag börja med promenader också.. inte varit ut å gått på en vecka.. men nu i maj blir det hårdhandskarna................MÅSTE ta bort hakan. HEJDSÅÅÅ .. Skriver nog nästa gång när jag sitter i min lägga.. hörs o hey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0