Vill ha min lägenhet nu!

Ååh.. jag vill ha min lägenhet nu, kunna fixa och dona tills veli kommer. Packa upp både hans och mina vinterkläder i riktiga gardrober istället för resväskor och plastpåsar.. Adressen där jag ska bo är fridhemsgatan 2a.. Underbart.. Måste ringa per någon dag så jag kan få komma dit och kika en gång till så man kan planera lite, hoppas verkligen den är klar renoverad tills 1 maj....... annars blir jag tokig.. fan april kommer gå fort känner jag.. redan 2 idag??? kändes nyss som om de var mars.. VILL till min älskling snart.. hoppas tiden flyger iväg


Nu är jag brunett iaf, äntligen känner jag mig normal igen.. ALDRIG mer blond igen.. LOVAR!!!! det enda som känns tråkigt nu är att typ 1500 kr är kastade i sjön... inklusive löshåret, varför köpte jag inte brunt istället, då hade de varit mycket bättre kvalite nu istället för så slitet de är nu pga blonderingar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0