NU kör jag all in på detta.

Har velat bra länge nu och gått tillbaka till mörkt för att det har tagit sådan himla lång tid att bli ljus, gult, orange har det blivit istället. MEN nu ska jag inte ge mig.. Vill ha den där fina slingade locken;)) .. Hoppas!!!

Färgar löshåret nu men de kommer väl att bli svinto så att jag måste köpa nytt eller...???

Veli ska slänga i  slingor på mig nu, min frisör.. Igår klippte han lugga på mormor min! De var bra en aning kort... Haha. Ne men han var faktiskt duktig... Idag köpte jag en tröja och en kavaj. Kavajen har funnits länge i butik och trodde inte att den skulle vara så snygg som den va på! Bild kommer nedan...

Fan nu har jag varit hemma bra länge, saknar ju turkiet så klart... mysigt att åka ner dit för jag älskar staden.... MISSS!!! Men men, pengarna räcker ju inte till sedan finns de ingen framtid för oss där nere med velis sommarjobb och jag arbetslös?? ne tack så mkt.. visum ska vi söka till veckan! JAja, nu ska vi slänga i färgen i mitt hår!
 

Haddiii!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0