Spontan utgång?

Igår runt 10 bestämde vi oss för att dra ner på staden, har ju inte varit ute på länge och har dessutom jobbat varenda helg sen långt tillbaka, känns som i sommras?? eller när jag är utomlands, de är dessa dagar jag är ledig på helgerna. Iallafall så vart jag as kalas på en raki, två öl och en drink... Bra där EMMA!!! Gick hem och veli fick vaka över mig när jag spydde upp allt ihop. Hur fan kan jag bli så packad så lätt? Alltså, så är det jämt nu för tiden. Förut fick man i sig 8-10 öl om inte mer???? överdrivarn men iaf 8. Sjukt....... Var iallafall på svenns, skit roligt men de tyckte inte turkarna och jag vägrade gamm hagg stället oscar så de fick bli memman.



Nu har jag städat hela lottas lägenhet så nu är den kliniskt ren. Ska snart över gatan på fika för mahos syster åker hem imorgon. Vill få min lägenhet nu!!!!!!!!!!!!!! Mitt i stan, säger bara förfesterna under sommaren. MYS PYS! neJ Nu ska jag snart flytta min bil... hörs HEY


Veli idiot alkis är en alkolist.

SOON"""

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0