hey

Oj... Fy fan vilken jävla jobbig sak att bli blond, säkert slängt ut 1000 kr på detta  och är inte ens nöjd... FUnderar på att bli brun igen också, trivs bättre men det beror väl på att jag aldrig får den färg som jag vill när jag ska bli ljus.. ska avvakta lite mer och se om jag vågar pröva färga igen lite ljusare annars blire brunt igen..


Iallafall så är vi hos mamma nu och har huset för oss själva över helgen, funderar på att ta en sup på lördag om de inte blir jobb för vad ska man göra då annars??? ...återstår att se om ja får jobba på lördag=) MEn imorr ÄRE jobb iaf fick komma in extra=) stängde igår själv och de gick bra! Nej nu ska vi ut med hundarna!

PUSS Å INTE KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0