Planer

Planer för framtiden kommer här...


I maj får jag min lägenhet i stan, ska bli så roligt att få inreda den och fixa till dén.. Känns så underbart att den är helt ny renoverad och endast jag som har bott där... dessutom läget är helt perfekt, ba ner på stan o ta en kall på svensson, hoppas bara att linn o ket kommer in mot staden så jag får lite vänner.... 
 

Turkiet i slutet av maj i 3 veckor förhoppningsvis... Beror på hur mycket pengar jag har och jobbet... Men ska nog bo hos Velis familj också kanske 1 vecka på något hotel för att iår kommer veli inte ha någon lägenhet för att han ska kunna spara pengar tills har får sitt visum!!

Sedan ska vi bo och ha ett normalt liv här till hösten!!

Underbart!



Velis stora syster cihan skrev till mig idag på fb, saknar dig... när kommer du hit igen??? så himla söt, har bara träffat henne 2 ggr för hon pluggar på högskola.. också skrev hon " i love you both, take care of veli" hon håller på att träna språk så hon försöker lära sig engelska.. min älsklingsfamilj!! Finns inge goare människor än turkiska familjer, dom är så givmild och så himla bra och söta och tar hand om varandra så himla mkt..


Nej nu ska jag sluta surra och spendera min sista vecka med älsklingen.. Hur ska vi kunna vara ifrån varandra i 2 månader?????

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0